Piushaven nieuwbouw en vernieuwing. Nieuw Jeruzalem. Nieuw leven in de Aabe fabriek.

Festival opbouw Dancetour Tilburg in het Leijpark

Zondag 24 augustus vind in het Leijpark weer de jaarlijkse Dancetour plaats met hele bekende en opkomende DJ’s. Tijdens mijn zondagse wandeling door het Leijpark zag ik dat ze daar dan ook volop bezig waren met opbouwen van dit festival. Ik ben er zelf al meerdere malen als fotograaf voor uitgenodigd diverse jaren achter elkaar waarvan ik voor Partyenconcert foto’s maakte en een sfeerverslag erbij plaatse ook andere media publiceerden hiervan diverse foto’s. Waaronder in 2011 op Maxazine. Dit jaar kon ik er weer bij aanwezig zijn maar ik vind mij zelf te oud voor deze muziek heb het al vele malen mogen fotografen. Deze soorten dance festivals kan er zelf niet meer tegen te druk en te veel lawaai in mijn hoofd. Maar ben er toch bij aanwezig geweest op een leeg festival terrein in het Leijpark Tilburg. Ook staan deze foto’s erbij op een foto-blog wat over de Kempenbaan de poort van Tilburg gaat en om dat het Leijpark aan de Kempenbaan aangrenst staat dit artikel en foto’s ook erbij op Kempenbaan de poort van Tilburg

Archieffoto  Afrojack dancetour  Tilburg-Leijpark  21-08-2011 Foto: Freddie de Roeck

Archieffoto Afrojack dancetour Tilburg-Leijpark 21-08-2011 Foto: Freddie de Roeck

Hiervan foto’s van een leeg festivalterrein wat ze in het leijpark aan het opbouwen waren voor Dancetour Tilburg 2014

2 reacties op “Festival opbouw Dancetour Tilburg in het Leijpark

  1. Pingback: Festival opbouw Dancetour Tilburg in het Leijpark | Kempenbaan de poort van Tilburg

  2. Freddie de Roeck
    24 augustus 2014

    Ook staan deze foto’s erbij op een foto blog van de
    Kempenbaan de poort van Tilburg http://wp.me/p4SNGi-3N

    Like

Plaats een reactie

Blog statistieken

  • 37.353 hits