Piushaven nieuwbouw en vernieuwing. Nieuw Jeruzalem. Nieuw leven in de Aabe fabriek.

Piushaven en Stadsstrand 27 aug. 2014

Piushaven en Stadstrand 27 aug. 2014 1

Op deze zonnige woensdag middag met een graat of 20 was het weer behoorlijk druk met wandelaars langs de Piushaven ook bootjes die aan kwamen varen. Maar ook mooi terrasweer zag ik om dat het al behoorlijk druk was toen ik aan de overkant van Villa Pastorie een foto maakten van de Piushaven. Maar ook op het Stadsstrand begon het drukker te worden. Bij de inkom op de kruising met de Twentestraat was het druk met werkzaamheden aan het riool zoals ik kon zien de straat was dan ook voor het autoverkeer afgesloten en je moest omrijden om te parkeren naast het stadsstrand. Hiervan enkele foto’s die ik maakte met mijn Cannon compact camera die ik meestal altijd bij heb als ik niet met mij Nikon D600 opstap ben.

Plaats een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 27 augustus 2014 door in Piushaven, Stadsstrand en getagd als , , , , .

Blog statistieken

  • 37.353 hits